OPERA EVENTS

OPERA EVENTS

In toamna anului 2015 au inceput discutiile cu investitorii privind planurile de amenajare a celei mai mari si impozante sali de evenimente din Oradea. In urma acestor intalniri, am fost selectati pentru a ne ocupa de tot ce a insemnat decoratiunile interioare (perdele, draperii, sisteme de prindere) in cele doua sali de evenimente ale impunatorului complex (sala mica de 250 locuri si sala principala de 450 de locuri). O mare provocare au fost cele 21 de arcade din sala principala, aflate la o inaltime de peste 7 m. Tesatura aleasa, dupa mai multe vizualizari, a fost importata de la un renumit producator din Spania (au fost necesari cca 600 ml de material la care s-au adaugat alti peste 500 ml de franjuri si ciucuri, produsi in India). De asemenea, ne-am ocupat si de utilarea celor 28 camere cu perdele, draperii, sisteme de prindere si albituri. La fetele de masa, investitorii au ales o tesatura uni, cu o cromatica in ton cu restul decoratiunilor. Am completat cu servete, protectii de masa, skirt-uri, mese cocktail etc. La finalul proiectului am intrebat-o pe Diana Marcu, proprietara acestui minunat complex de evenimente daca proiectul de decoratiuni corespunde cu realitatea, mi-a raspuns: ”Nu stiu de ce si cum, dar ati reusit sa imi transmiteti atata incredere si siguranța, incat a fost singurul aspect asupra caruia nu am avut nici cea mai mica indoiala ca va iesi exact ca in randarile pe care vi le-am trimis” Ce-ti poti dori mai mult, ca furnizor de produse si servicii, in afara de aceste cuvinte spuse de un client foarte multumit… Multumim mult tuturor celor implicati in acest proiect, investitori si beneficiari, proiectanti si designeri, dar mai ales multumim mult pentru incredere Dianei Marcu!